Top 10 legume anti-imbatranire

Alimente antiîmbătrânire care te ajută să te menții sănătos și activ, indiferent de vârstă

Top 10 alimente anti-îmbătrânire pentru a se încadra în dieta ta by Mark Stibich, dr Share on Facebook Share on Twitter Aceste alimente anti-îmbătrânire vă vor ajuta să vă mâncați calea spre o speranță de viață mai lungă. Adăugați aceste alimente delicioase în dieta zilnică și veți reduce riscul de îmbolnăviri și de probleme legate de vârstă. Doar alegeți una sau două pentru a adăuga în fiecare săptămână. Se amestecă un pic de guacamole sau felie câteva la salata ta pentru un tratament anti-îmbătrânire.

13 Fructe şi Legume contra îmbătrânirii - academiaintercoiffure.ro

Avocadosul este unul dintre cele mai bune alimente din jurul anti-îmbătrânire și longevitate. De ce?

ser anti-îmbătrânire cu flori de cuișoare și turmeric

Mai întâi de toate, ele sunt delicioase. Dar mai important, avocadole sunt umplute cu grăsimi sănătoase și top 10 legume anti-imbatranire substanțe nutritive pentru a ajuta organismul să trăiască mai mult timp și să lucreze mai bine.

crema antirid eficienta

Mănâncă o mână în fiecare zi. Nucile sunt o mare hrană anti-îmbătrânire din cauza cantității de omega-3 în doar o mână.

Top 10 alimente anti-imbatranire - BodyGeek

Acești acizi grași omega-3 sunt instrumente de longevitate reale. Ele împiedică demența și mențin creierul tânăr în timp ce luptă împotriva bolilor de inimă prin îmbunătățirea colesterolului. Faceți nuiele parte din zi, în fiecare zi. Legumele sunt o mare sursa de nutrienti si antioxidanti.

20 de alimente antiimbatranire

Nu numai că, ci și legumele vă ajută să pierdeți în greutate. Mâncați cinci până la nouă porții în fiecare zi pentru a vă ajuta corpul să facă reparații și să trăiască mai mult.

Bea multa apa in fiecare zi pentru a-ti mentine corpul bine.

gratin au cinq légumes

Apa este o industrie de milioane de dolari. Există multe afirmații potrivit cărora apa poate fi sănătoasă și chiar "detox" top 10 legume anti-imbatranire. Cele mai multe dintre aceste afirmații nu sunt susținute pe deplin de cercetare.

Fructele şi legumele de orice fel conţin antioxidanţi cunoscuţi şi necunoscuţi, dar omul poate beneficia de acest dar al naturii doar consumându-le sub forma lor integrala. Varza, broccoli, conopida şi alte legume crucifere conţin substanţe care îndepărtează estrogenul nociv şi estompează cancerul de sân. Roşiile stopează şi previn cancerul de pancreas, iar legumele bogate în beta caroten morcovii şi legumele verzi sau portocaliu închis sunt un remediu pentru cancerul endometrial. Lycopenul — o substanţă activă prezentă în sânge. Se găseşte în roşii şi poate întreţinut mâncând zilnic roşii.

Cu toate acestea, se pare evident că beți o mulțime de apă este un lucru bun, chiar dacă este doar pentru ce crema este buna pentru riduri nu beți alte băuturi dulci. Mananca ciocolata nu prea mult pentru beneficiile anti-imbatranire. Ciocolata este una dintre alimentele preferate din lume.

13 Fructe şi Legume contra îmbătrânirii

Studiile recente arată că consumul de cantități moderate de ciocolată neagră aduce și beneficii pentru sănătatea dumneavoastră. Antioxidanții din ciocolată neagră vă protejează inima împotriva îmbătrânirii, deteriorării și bolilor de inimă.

Împachetați în aceste vitamine și evitați alternativele zaharoase. Boabele sunt o sursă excelentă de antioxidanți și alți nutrienți. Mananca mai multe capsuni, afine si mure, pentru a ajuta la anti-imbatranire si longevitate.

nr 1 crema antirid

Nu numai că fructele de padure se luptă împotriva radicalilor liberi care dăunează organismului, ci și altor substanțe nutritive esențiale.

Fă-ți fructele în dieta săptămânală. Vinul rosu are proprietăți pentru a vă face mai tineri. Doar un pahar sau două pe zi are beneficii uimitoare anti-îmbătrânire. Vinul roșu a fost raportat că are o multitudine de beneficii pentru sănătate.

Top 7 alimente antiimbatranire disponibile oricui

Peste de studii științifice susțin unele beneficii pentru vinul roșu. Studiile care dau șoarecilor cantități incredibile de unele componente ale vinului roșu arată beneficii extraordinare în protejarea împotriva obiceiurilor alimentare nesănătoase.

Beneficiile antioxidante ale consumului zilnic de ceai verde sunt bine cunoscute. O mică băutură de ceai verde de câteva ori pe zi poate face minuni pentru speranța de viață.

ingrediente ale cremei anti-îmbătrânire

Comutarea ceaiului verde pentru sucuri în după-amiaza ar avea avantaje multiple. Ele sunt, de asemenea, o mare sursă de o gamă largă de vitamine.

clovn elvețian agresiv anti-îmbătrânire

Mănâncă un alt fel de pepene în fiecare săptămână pentru beneficii top 10 legume anti-imbatranire pentru sănătate. Pepeni sunt o sursa delicioasa de vitamine si alti nutrienti.

Alimente antiîmbătrânire care te ajută să te menții sănătos și activ, indiferent de vârstă

Pepeni verzi și pepene galben sunt surse ușor de găsit și ieftine pentru mâncăruri mari anti-îmbătrânire. Adăugați pepeni la alimentele zilnice pentru o creștere sănătoasă a alimentației.

masca cu filtru 3m

Inima ta va iubi proteinele sănătoase, lipsite de grăsimi și alte proprietăți anti-îmbătrânire ale fasolei.

Fasolea este o mare mâncare anti-îmbătrânire și longevitate.

5 fructe si legume care te ajuta sa arati mai tanara: Nu trebuie sa lipseasca din dieta ta!

Fasolele oferă de asemenea o cantitate mare de antioxidanți care împiedică deteriorarea radicalilor liberi. Fasolează în meniul săptămânal proprietățile anti-îmbătrânire.

Related Content.

Mai multe despre acest subiect