Inginerie genetică anti-îmbătrânire

inginerie genetică anti-îmbătrânire

Popular după subiect

Pagina principala Glicina ar întineri celulele vechi Glicina simplă, un aminoacid ieftin, ar putea inginerie genetică anti-îmbătrânire considerată o substanță anti-îmbătrânire. În orice caz, se pare că glicina inversează procesul de îmbătrânire a celulelor țesutului conjunctiv și cine știe, poate și în alte tipuri de celule. Îmbătrânirea mitocondriilor Japonezii au studiat îmbătrânirea mitocondrială. Mitocondriile sunt de fapt un alt tip de celulă care a început să coexiste cu tipul de celule din care suntem alcătuite acum milioane de ani.

Au propriul ADN și se specializează în transformarea nutrienților în energie.

efectele mierii asupra tenului

Acestea sunt puterile celulelor noastre. Cercetătorii care studiază îmbătrânirea cred că mitocondriile joacă un rol în procesul de îmbătrânire.

role elvețiene anti-îmbătrânire

O teorie populară privește mitocondriile celulelor mai vechi ca reactoare nucleare îmbătrânite. De acolo, își vor polua inginerie genetică anti-îmbătrânire din ce în ce mai mult - și, în consecință, vor îmbătrâni celulele. Puteți măsura acest lucru numărând numărul de erori genetice din ADN-ul mitocondriilor.

Publicat: 14 decembrie - Da mai departe: Comenteaza Folosindu-se de ingineria genetică, cercetătorii de la Universitatea din Hong Kong în colaborare cu Institutul de Biologie Moleculară a Plantelor din Strasbourg Franţa au creat o varietate nouă de tomate, cu proprietăţi antioxidante deosebite. Chiar dacă mai este un drum lung de parcurs înainte ca aceste roşii să ajungă în consumul uman, rezultatele sunt cu adevărat promiţătoare.

Dar cercetătorii japonezi, care au comparat fibroblastele de la tineri și persoanele în vârstă, nu au observat această creștere a erorilor genetice.

Ceea ce au descoperit este că mitocondriile mai vechi au lucrat mai puțin din greu.

nerium crema anti-imbatranire

Fibroblastii în vârstă folosesc mai puțin oxigen, ceea ce ar indica faptul că mitocondriile lor produc mai puțină energie. Astfel, îmbătrânirea fibroblastelor nu este aparent o consecință a poluării centralelor poluante, ci mai degrabă a unei crize energetice.

care este cel mai bun ser anti-imbatranire

Întinerirea celulară Cercetătorii japonezi au efectuat apoi o serie de operații de inginerie genetică pe fibroblastele în vârstă. Au reușit inginerie genetică anti-îmbătrânire le transforme în celule stem.

Aceste sfaturi nu funcționează inginerie genetică anti-îmbătrânire organismelor vii, dar le puteți folosi pentru a întineri celulele din eprubete. După aceea, cercetătorii au observat că mitocondriile au generat din nou mai multă energie ca urmare a întineririi lor. Activitatea genetică Cercetătorii au măsurat apoi activitatea genelor mitocondriale la fibroblastele tinere, bătrâne și mai tinere.

Ei au descoperit că gena GCAT a fost în primul rând responsabilă pentru funcția celulară legată de cheltuielile de energie ale celulelor.

La baza experimentului a fost modificarea a patru gene, pentru prima data intr-un organism viu. Imbatranirea este inca un proces misterios Se cunosc consecintele procesului de imbatranire, pe care le putem observa cu totii foarte bine, insa nu si cauzele acestuia. Din ce cauza un organism imbatraneste? Se poate incetini sau chiar opri acest proces?

GCAT a fost foarte activ la fibroblastele tinere, dar mai puțin activ la cele vechi, dar din nou foarte activ la fibroblastele întinerite. Cheltuielile lor energetice au scăzut.

ser anti-îmbătrânire cu titru de izoaglutinină

Cheltuielile cu energia au crescut. Glicină Conform unor studii științifice recente, gena GCAT este implicată în producerea de glicină de către celule. Concluzie Este probabil să avem acum un supliment care întârzie îmbătrânirea la un nivel fundamental.

tratament intensiv anti-imbatranire altaire

Și dacă da, nu este neapărat o veste proastă pentru industria suplimentelor. Glicina este un aminoacid ușor disponibil și ieftin.

Boala pelviană inflamatorie creşte riscul de infertilitate Tratamentele antiîmbătrânire ni se par astăzi de domeniul fantasticului, la fel cum la începutul secolului trecut ni se păreau transplantul inginerie genetică anti-îmbătrânire organe şi fecundarea in vitro. Acestea din urmă au devenit realitate, aşa cum se va întâmpla, peste câţiva ani, cu medicamentele de oprire a îmbătrânirii, susţin oamenii de ştiinţă de la mai multe centre de cercetare în acest domeniu. Citeşte şi: Celule ale oamenilor de 90 de ani, reîntinerite Săptămâna aceasta, două studii internaţionale au dovedit că, cel puţin în laborator, este posibilă anularea efectelor negative pe care trecerea timpului le are asupra organismului. Cea mai recentă este cercetarea oamenilor de ştiinţă americani de la Clinica Mayo.

Mai multe despre acest subiect