Cele mai bune super-alimente anti-îmbătrânire, 13 Super Alimente pentru a vă menține tânăr - frumuseţe

cele mai bune super-alimente anti-îmbătrânire

Sus 1. Edamame boabele proaspete de soia Edamame boabele proaspete de soia au fost un element fundamental al bucatariei asiatice de generatii.

30 de alimente anti-îmbătrânire pentru femei care vă vor face să vă simțiți tineri - Noiembrie 2021

Totusi, aceste boabe au devenit populare si in zonele occidentale, astfel incat se pot gasi sub diferite forme. Ele pot fi consumate sub forma de gustari, fel principal de mancare, garnitura, supa sau doar usor condimentate.

Boabele proaspete de soia sunt bogate in izoflavone, adica un tip special de fitoestrogen. Izoflavonele sunt cunoscute de mult timp pentru proprietatile lor antiinflamatorii, antioxidante, antimicrobiene si chiar anti-cancer. Astfel, ele pot ajuta la reglarea raspunsului inflamator al organismului, la incetinirea imbatranirii celulare, la combaterea microbilor, precum si in lupta impotriva unor anumite tipuri de cancer.

complex anti-îmbătrânire cu efect instant hidroxatonă

Edamame sunt bogate in doua tipuri de izoflavone, in special genisteina si daidzeina. Un studiu de specialitate recent a aratat ca genisteina ar putea fi folosita in sustinerea si imbunatatirea tratamentului destinat cancerului de san.

Pe langa acest lucru, autorii studiului au remarcat faptul ca aportul regulat de soia pe parcursul vietii a fost asociat cu un risc redus de cancer de san. Tofu branza de soia In mod similar, tofuun produs asemanator cu branza, a fost corelat cu o multime de beneficii pentru sanatate. Tofu este un aliment frecvent regasit in bucataria din Asia crema antirid sub ochi Est, dar care s-a instalat cu succes si pe celelalte continente.

Anti aging, alimente si suplimente care ne ajuta sa ramanem tineri

Acesta poate fi folosit intr-o varietate larga de moduri, putand fi prajit, copt sau fiert, de cele mai bune super-alimente anti-îmbătrânire in supe. Ca produs alimentar realizat din soia, tofu este bogat in izoflavone. De asemenea, reprezinta o sursa excelenta de proteine si contine toti aminoacizii esentiali de care organismul uman are nevoie.

Mai mult, este bogat si in mineralele de care corpul uman are nevoie pentru a avea dinti si oase sanatoase si puternice, dar si pentru a obtine energie. Tofu este o sursa ideala de calciufier, mangan, seleniu, fosfor, magneziu, zinc si cupru.

Anti aging, alimente si suplimente care ne ajuta sa ramanem tineri Cristian Margarit Cat ar trebui sa traim? Dupa unele studii genetice comparatii cu alte animale durata noastra de viata ar trebui sa fie in jur de unii spun chiar de ani. Deci undeva pe la recordurile de longevitate atinse astazi de un numar foarte mic de oameni, pentru ca si in zonele civilizate cu asistenta medicala de varf media se invarte pe la jumatate. Totusi, odata cu inaintarea in varsta ne confruntam atat cu boli normale, ale varstei inaintate dar si cu boli care ar putea fi prevenite prin modul de viata.

Unii specialisti sugereaza, de asemenea, ca un consum frecvent de tofu poate face ca senzatia de satietate sa fie pastrata mai mult timp, acest lucru ajutand la prevenirea mancatului in exces. In acest fel, tofu este un aliment ce poate ajuta la mentinerea unei greutati corporale optime. Morcovii Morcovii sunt ingrediente culinare frecvent utilizate, iar soiul cel mai folosit este cel portocaliu. Morcovii portocalii sunt renumiti pentru continutul lor ridicat de beta-caroten, element ce le confera inclusiv aceasta culoare.

13 Super Alimente pentru a vă menține tânăr

Beta-carotenul poate fi transformat de organismul uman in vitamina Aaceasta fiind implicata in mentinerea in stare optima a vederii, a functiei imunitare, a sistemului reproducator si a comunicarii intercelulare. Corpul unei persoane nu poate produce vitamina A pe cont propriu, astfel incat aceasta trebuie sa provina din dieta.

Beta-carotenul este si un bun antioxidantajutand celulele organismului sa se protejeze de deteriorarea produsa de radicalii liberi. Mai mult, cercetarile au aratat ca alimentele bogate in carotenoizi, mai ales morcovii, pot proteja oamenii de degenerescenta maculara legata de varsta.

Este important de stiut ca nu exista doar morcovi portocalii, ci si de alte culori.

radare mobiles suisse anti aging

Un exemplu este reprezentat de morcovul alb, acesta fiind lipsit de beta-caroten. Chiar si asa, acesta contine un nivel ridicat de falcarinol, un nutrient ce poate avea efecte protectoare impotriva cancerului.

Faceți cunoștință cu „Salad Skincare”: 8 produse nutritive care vă vor hrăni fața

In timp ce morcovii cruzi sunt cei mai cele mai bune super-alimente anti-îmbătrânire pentru sanatate, este important de stiut ca acestia pastreaza o multime de proprietati anti-imbatranire chiar si dupa gatire. Spre exemplu, chiar si morcovii fierti intregi pot cele mai bune super-alimente anti-îmbătrânire efecte anti-cancer. Legumele crucifere Legumele crucifere includ o gama larga de alimente verzi, precum varza, broccoli, varza de Bruxelles, conopida, ridichile si kale.

Toate aceste legume se pot mandri cu un continut de nutrienti deosebit de bogat, incluzand numeroase vitamine C, E, K, B9minerale potasiu, calciu si seleniu si carotenoizi luteina, beta-caroten si zeaxantina.

10 alimente care încetinesc îmbătrânirea (și prelungesc viața)

Legumele crucifere contin, de asemenea, glucozinolati, substante ce le ofera acestor alimente aroma caracteristica. In plus, aceste substante aduc beneficii diverse pentru sanatate. O serie de glucozinolati par sa gestioneze in mod benefic reactia organismului la stres si inflamatie, dar au si proprietati antimicrobiene, anti-cancer si anti-imbatranire. Un studiu de specialitate recent a indicat faptul ca legumele crucifere pot ajuta chiar si la incetinirea declinului cognitiv.

In consecinta, autorii studiului recomanda ca oamenii sa introduca in alimentatia zilnica o portie de legume crucifere.

  • Adresa de e-mail a destinatarului X Cu timpul, organismul nostru incepe sa nu mai functioneze la fel ca inainte.
  • Brocoli Știm cu toții că mâncarea unei salate este bună pentru interiorul tău.
  • 10 alimente care încetinesc îmbătrânirea (și prelungesc viața) - Grace
  • Fabula 2 anti-imbatranire
  • 13 Super Alimente pentru a vă menține tânăr - frumuseţe
  • BISTRO DOROBANTI: 10 alimente anti-îmbătrânire

Astfel, sanatatea creierului poate fi promovata intr-un mod extrem de simplu. Varza, broccoli si kale au dovedit, de asemenea, efecte protectoare asupra sanatatii inimii, deoarece sunt foarte bogate in vitamina K. In cele din urma, legumele crucifere sunt o sursa excelenta de fibre solubile, acestea ajutand la reglarea nivelului de zahar din sange si la diminuarea absorbtiei de grasimi, aspecte ce previn cresterea in exces in greutate.

21 De Alimente Anti-îmbătrânire Pentru A Arăta Mai Tinere

Somonul Somonul este plin de proteine si acizi grasi omega Acestia din urma sunt esentiali pentru multe procese ale organismului, inclusiv pentru vedere si sanatatea creierului. Astfel, aportul regulat de acizi grasi omega-3 poate ajuta la protejarea deteriorarii oculare legate de varsta si la diminuarea sanselor de declin cognitiv asociat cu imbatranirea.

lupta împotriva ridurilor faciale de pe frunte

Cele mai bune super-alimente anti-îmbătrânire are, de asemenea, un continut ridicat de potasiu, astfel incat poate preveni aparitia unor boli cardiace. In plus, acest tip de peste este bogat in seleniu, element ce contribuie la sanatatea glandei tiroide.

Glanda tiroida este foarte importanta, deoarece ajuta la reglarea activitatii hormonale si gestioneaza multiple procese metabolice. Citricele Citricele sunt fructe utilizate in mod frecvent, dar fara a se cunoaste toate efectele benefice pe care acestea le au. Aceste fructe sunt disponibile in intreaga lume, iar cateva exemple sunt reprezentate de portocale, lamai, grefe, limete, clementine si mandarine.

De mult timp, citricele au fost recomandate pentru continutul lor ridicat de vitamina Csubstanta cu numeroase proprietati antioxidante, antiinflamatorii si antiinfectioase.

Cele mai bune 5 alimente care lupta cu imbatranirea

Specialistii subliniaza faptul ca fructele citrice nu trebuie asociate doar cu vitamina C, deoarece au un continut cele mai bune super-alimente anti-îmbătrânire mult mai bogat. Acestea sunt abundente in diferiti macronutrienti, inclusiv zaharuri, fibre dietetice, potasiu, folati, calciu, tiamina, niacina, fosfor, magneziu, cupru, riboflavina si acid pantotenic. De asemenea, citricele contin si numerosi compusi organici, precum flavonoidele, cumarinele si carotenoidele, despre care se stie ca au proprietati contra cancerului, bolilor cardiovasculare si a bolilor neurodegenerative.

In plus, studiile de specialitate au aratat ca un consum regulat de citrice este asociat cu o speranta de viata mai mare, astfel incat aceste fructe sunt un inamic important al imbatranirii.

santuri nazogeniene

Bibliografie: What are the best foods to fight aging? Magda Zarojanu - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof. Mirela Ioana Culman - Ambulatoriul de specialitate - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof.

Mihaela Nicoleta Mindrescu - Ambulatoriul de specialitate - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof.

Mai multe despre acest subiect